Friday, May 8, 2009

serba sedikit tentang diriku...



assalamualaikum....salam perkenalan. aku nie newcomer & baru brjinak2 dlm dunia blog nie, tu pun sebab aku jealous dgn roommate aku tu...bnyak sgt followernyer.aku nie org terengganu..tapi lahir kat Kelantan. smua family ak lahir kat Kelantan, except adik ak yg bongsu tu..dia lahir kat terengganu.tapi aku n adik beradik aku nk ckp kelantan pun xtau...org terengganulh mknanyer kn.


during my leisure time, i love to:




  • read english or malay novel


  • listening to music


  • watching korean drama


  • drawing


  • playing badminton with my sis


emm tu lah serba sedikit pasal aku...



owh sebelum ak lupa, ak nk cakap yg ak nie ada kembar...he2 caye ke x?dulu masa kecik2 dulu,ktorang klu boleh xnak duduk dekat2,coz ramai sgt budak2 suka ejek aku n kembar aku...tulah masa sekolah dlu ktorang dapat gelaran kembar siam...kembar malam...almaklumlah diorang tu xkembar..tulah yg jealous semacam je...



disebbkan tu lah ak n kembar aku xpernah duduk satu meja dalam class or even nk rehat bersama...tapi bla dh umur smakin mningkt nie...fikirn pun dh matured ckit..bak kata ckgu sains ak dlu masa drjah 6-en.sukardi..hu3 ak igt smpai bila2. ktorang dh xheran lgi dh bla ada org ckp ktorg nie pe2.lagipun muka ktorang semakin lama semakin berbeza...org cakap mcm tu...dlu msa kat skolah cikgu selalu je tertukar ak n kembar ak,dyorg dpat cam ak n kembar ak pun bla ktorang dgn member masing2...leh caye x,member ak len n kembar ak len.



klu ckp kembar msti org fikir ktorang nie msti perangai sama...tapi sebenarnyer x delah sme sgt.ak nie agak pasif n garang ckit, kembar aku lak happy go lucky n cukup aktif.memang jauh bezanyer...hu3.emm lagi 1,kembar ak nie mmg ramai yg admire dia...n kadang2 buat ak jeles dgn dia..yelah ad je yg nk jadi kakak angkatlh...abg angkatlah...emm pe nk bt dia punyer aura tu memang lebih dari ak...xpe...ak sdar stiap org pasti ada kelebihan n kelemahan...nobody is perfect!!!



lepas habis SPM,ktorang bwak haluan masing2...ak di Kedah & dia di Kuala Lumpur...n our future career pun len...ak teacher to be n dia journalist to be.pe2 pun ak slalu doakan yang terbek buat dia dan ak.

0 comments: