Thursday, May 21, 2009

19th of may..happy befday 2 u n to me....:)

aku dh tua dh..mcm xcaye lak.. sweet19...hi3.dlm kul 10.30mlm aku dh strt call kembar aku dh..ktorg nk jdi the 1st yg wish befday msg2.hu3 happy sgt dpt borak2 dgn farah...siap nyanyi lagu lgi...farah janji nk call aku dlm kul 12..coz dia dpt free call dri mxs,aku nie xdpat free pe2 pun sempena befday aku..kjam btol lh pkcik maxis n makcik celcom nie..x brtmbg rasa lgsung.

aku xtau lah mcm mna celbration befday aku kat cnie,coz nie 1st time aku smbut kat cnie.aku dah mula rasa pelik je bla room mate aku msuk n kluar dri blik.aku fkir alia pgi bik wa n sam kut..xpun blik mas dgn ika.aku pun kluarlah blik bla mata aku dh x larat lagi nk mghadap kitab bi kta dpan aku tu...bukn men bnyak lgi yg aku ltak kat ats katil,tpi yg msuk dlm kepala ckit je,berkhayal je lbih.aku pun pergilah menjejak cik yaya...owh rupa2nyer kat pondok ika n mas..hi3 sje je nk ckp pondok..cz blik aku lebh lwa dri blik dyorg ha3..gurau je.bla aku msuk,dyorg tgah rancak borak2 pasal mmat pondan msa ELC camp dlu.ika n wawa lak disscuss pe yg msuk dlm xam.aku pun pi lah mnyampuk sna ckit,cnie ckit...lpas xtau nk ckp pe lgi aku bliklah ke istana ak..

xlma lpas tu..dayang ku (ika) memgggil ku ke pondoknyer mlalui msgnyer-'fi,mai blik sat.urgent pasal ss'...ktorg discuss punyer discuss,ika pun ajaklah aku prgi tnyer wawa pe yg msuk dlm xam.aku plik nape2 tiba2 je dyorg pgi tutup lmpu...aku xjadi nk msuk,aku rasa mcm ada smthg wrong smwhere je...ika suruh aku bkak pintu,aku ckp xnak..aku suruh dia yg bukak.lpas di desak oleh cik ika,aku pun bukaklah pintu tu..tapi lpas aku bukak aku trus je msuk blik ika...tapi xde pe2 lk...ak pun dgn keberanian ku yg tahap maksima aku trus je switch on lampu blik wa & sam,aku nmpak wa,sam,yaya.n mas tgah myorok blakg pintu..igt bdak2 ke nk main hide & seek??? lpas tu wa kluar lah dri sarangnyer..n beliau mgajak aku msuk..aku ckp xnak..tiba2 je aku teerpandang kan johnson baby powder kat ats katil wa...aku dh tau dah pe dyorg nk bt...aku pun trus bt larian pecut utk myelamtkan dri..pe2 pun save our soul...aku xsangka mas kjar aku almost nk smpai ke toilet dh...aku mmg terkjut sgt2..n mmg adalah insan2 yg xbersalah yg tlah ku ganggu mlm tu >hi3 sorry ye akak2 yg berjiran2 dgn istana aku ...aku terlpas jerit...bukn sengajalah...

mas hanya mlepaskan aku stelah niatnya tercapai iaitu menaburkan bdak tu kat aku..nsib bek aku sempat cover muka aku nieh,klu x mau x pedih mata aku kna bdak tu.hissh pe kejadahlah nk bt prank guna bedak.aku tau nie mas punyer idea coz dlu ika pun kna the same type of prank mcm aku kna.lpas dyorg dgn happilynyer menaburkan bedak yg di sponsor oleh mas kat aku...jeng2 dyorg kluarkan hadiah kat aku.past tu yaya tiba2 je mnx kunci blik dgn aku,dia ckp kad befday ada dlm blik..dyorg ckp aku yg rosakkan plan dyorg.konon2nyr nak kna kan dri istana aku...tapi aku kunci pintu b4 aku kluar..so mmg sia2lah plan dyorg.(he3..bijak x aku)

pe2 pun nie 1st time aku celebrate befday yg agak gempaklah dlam hdup aku..lgipun nie 1st time org cuba nk bt prank kat aku..biarpun x mnjadi..tapi aku btol2 hargai-thanks bnyak2 kat yaya,wawa,sam,mas, n ika kerana bersusah payah prepare smua tu tuk fi.n fi dpt 2 teman bru...;)


p/s to mas:insyaallah nxt year fi bt lbih truk lgi kat mas..mnalah tau leh guna air clorox ker...hu3.emm..len kali nk knakn kn fi kna plan elok2 ckit jgn gna teknik sama dgn ika punyer befday.fi dh tau...^-^

p/s to ika:hmm pndai btol ek tipu fi...nntilah fi bgi award pelakon terbek kat ika.n tq ...mr. bear tu cute sgt :)
mr.bear yg cukup macho....
p/s to yaya,wawa,sam:thanx for the present...i like it! mc perli fi lak ek,wrapper,card n cik bear nie smua pink colour...*_*

pinky bear...lovely

antara ucapan yg aku terima mlalui msg:~

family:hppy befday y ke 19 to u.hope u will get wht u wnt..love u so much from ur family..sorry too early..tkut nnti lupa lk

intan:Hepi bufday fifi..smoga panjang umo

naim:hepi befday..sory x blas msj td..saje nk tggu bday org 2..hehe..papepon skrg dh 19thun

umur..gud luck in ur life..hrap2 fie dapat ape yg fi idamkan slame nie...naim dokan fie berjaya dunia akhirat..hepi bday girl...

wawa:hepi birhday to fifi...

rena:epi besday!sweet19!wish ur kembar skali..hee..

syaza:fifi,hepi bdayn wish utk kmbar fifi gak.hehe.smoga pnjang umr n murah rzeki.huhu

pely:slamat menyambut hari jadi...smoga panjang umur...dan dmurahkan rezeki..from ur bez
friend...peace!!..he...

ckin:hepi befday my dear bud...

m.ana:selamat hari lahir,moga panjang umur,murah rezeki,berjaya dunia akhirat.i luv u always

zulaikha:HEPI BIRHTDAY..smoga ceria n hepi selalu.

adibah:epi befdei..may Allah blez u...gewd lux! :)

wiena:happy 19th bufday!:)may god bless u always n may dis wnderful bufdae brings u
hppiness,success & prsperity...fwens till da end^^cayam kmut!care yup~wiena

fiza:sory sis,i 4got,happy birthday,n selamat msk k alm 19thn..hehe..gud lck,miz u,n luv u.fren 4 eva.


pagi tu kat class..classmate aku nyanyikan lgu happy befday kat aku..hu33 so touching...1st time dpat dgr 1 class nyanyikan tuk aku..thanx to all of u my classmates :)

lpas rehat,dpat ice cream dari firas..thanx firas

mlmnyer lak..dib msg aku suruh turun jap dri block dia tggu kat bwah...hu3 dia bgi aku tiramisu cake..secret recipe...thanx dib...dlu fi bgi hdiah x seberapa pun masa befday dib..segan lak nk terima

tiramisu cake....thanx dib










0 comments: