Friday, June 12, 2009

....dine with family....^-^ *-*

dah mnjdi main agenda family aku bla smua berkumpul time cuti sem nie..almaklumlah anak2 di rantauan smua dh blik ke kmpg...

  • abg (UMP)-2 months
  • aku (IPSAH)-3 weeks (akulah yg paling jauh merantau)
  • farah (U limkokwing) 1 week...(so sad farah..pe leh buat)

tanggal 11 june, abahku telah bermurah hati belanja ktorg smua mkn mlm kat luar...emm xdelah jauh sgt dlm area Paka,Kerteh je.lbih kurg 30 minutes dri ktorg punyer palace. nma kdai mkn tu agak pelik ckit...'Kedai Makan Sabar Menunggu'..hmm memg aneh bin ajaib btol nama kdai mkn cmtu.aku xtaulah sapelah yg recommendkan kdai mkn nie kat ayah aku. emm... agk sabar jugaklah ktorg mnunggu mknan smpai ke meja.sabar...sabar...

hmm aku cm biasa siap dgn fon di tgn,pe lgi aku snap bebrpa kping pic..alah korg cmlah xknal aku nie...:P

my beloved maa & abah...

anak kesayangan maa n abah...jgn jeles ye abg,farah,mimi n nini...

farah wif satu2nyer abangku...

p/s to abg:abg xyah nk bt muka poyolah kat cnie...x lakunyer...:P

hah mana 1 aku..cuba korg teka??? tentulah yg paling cun tu kan...nk buat2 perasan ckit...(perah santan btollah!!!)

my beloved little sis..nini & mimi..busy dgn hdfon tgah borak2 dgn abg angkat dyorg,abg Hisyam.

sesudahnyer agenda kami kat ctu...sis aku bodek abah ronda2 kat paka.ktorg lepaklah kat satu tmpat nie..kat blakg Pusat Niaga Paka.kat ctu adalah org lumba kereta remote control...tapi aku n sis2 ku tlah mlesapkan dri kami ke playground yg agk terlindung ckit dri tmpat race tu.korg rasa apalah aku bt kat sna ek???jeng2...ktorg jdi kanak2 ribena jap...hu3.men smua permainan yg leh ktorg men,almaklumlah tmpat tu gelap ckit,nielah msanyer kn melpskan rndu kat playground tu...hu3.

aku and sis ku men jongkang-jongkit and papan gelongsor yg berliku2 yg leh bt org pening kepala.mana xnyer,lpas msuk je dlm lubang gelongsor tu korg memg xleh nk bt pe dh...trus bnda tu bwak bdan korg kiri,kanan,pusing sana,pusing cnie...sdar2 korg dh jatuh terjelepuk kat bwah dh...mesti korg pikir aku nie cm bdak2 lak kn...aku tau umo aku dh xmuda lgi dh,dh sweet19,tapi xsalahkan klu kta nk berjiwa muda...tu kan rahsia awet muda (tapi dh tua sgt ke aku nie???)

p/s:nnti klu korang rasa rindu sgt nk jdi kanak2 blik,korg btlah cm aku...pegi men kat playgroud tu waktu mlm...huaahahahah

he3..klu siang hari,tobat aku xmen nk jejak kaki kat ctu pun aku malu...*_*

0 comments: