Monday, July 6, 2009

am i too naive???

ak xtaulah pe yg malang sgt nsib ak...boleh tertpu dgn org yg x spatutnyer aku percaya.aku tertnyer2 pe dosa ak kat dia n pe yg dia x puas hati dgn aku.selama nie aku rasa senang je dgn cara hidup aku kat mktab nie..tanpa ambk tau pasal budak2 len.tapi pe yg x kna dgn dia aku xtaulah.

bgi aku persahabatan tu satu hubungan yg cukup murni,tapi bgi dia may b xde pape2.klu rasa nk main2,dia main2 n dia perbodohkan aku ikut suka hati dia je.xpelah...aku harap nie smua sbagai satu pengalamn dan jugak pengajaran dlm hidup yg akan lebih mematangkan aku dlm mmbuat keputusan..memilih yg mna kaca n mana permata.nie smua mungkin jugak ujian dari Allah,aku redha seadanyer...yelah hidup nie bnyak dugaan n cabarannyer..so kta perlu lah tabah,jgn cepat mengalah.

tabahkan hati kau fifi..:)

sebenarnyer aku perlu bersyukur sebb aku tau the true story pda peringkat awl...sbelum terlambat.it makes me wonder...berapa orglah yg dah kna tipu dgn dia...so sediakan payung seblom hujan...klu dh hujan nnti basah kuyuplah jwbnyer...
....harap2 lepas nie dia insaflah...hope so....

life is so unpredictable...y???

1 comments:

iZzy aNne said...

spe ni fi,,,,?