Thursday, July 16, 2009

...sInGle ClUb...

actually aku xtau nak tulis pe dlm entry kali nie..so aku bantai jelah suka2 hati.emm single club tu sbenarnyer club untuk org yang masih single lagi dlm class aku.nie non-govt punyer organization...sape perintisnyer pun aku xtaulah..tapi aku mcm biasa mengaktifkan diri ku di dlm persatuan (yeker???)

ok lah korang layan jelah entry aku yang agak @ sememangnyer merapu pada kali nie:~


memang susah lah kalau yang dh couple @ double tu perasan single...kenapa aku berkata demikian-coz adalah orang2 tertentu di class ku,yang entahkan xsedar dri ke hapa...lupa status lak...orang2 tersebut adalah....eh2..manalah bgitau...korang tekalah sendri

korang leh detect x..sape yg dh berpunyer,and sape yang blom...if i'm not mistaken ada 4 org je yg btol2 single..yg len tu smuanyer dh double...owh buat2 single ek..nanti aku bgitau kat BF korang baru tau...ha3

eh..eh..kluar..kluar...yang mana x berkaitan dengan club nie...kerana aku sebagai member of da club..x approve korang yang lupa status.

kenapa yang dah couple mengaku x couple:

1-sebab malu kot

2-nak tambah collection

3-masih was-was dengan pasangan

ha3..tu facts yang di create kan oleh cik fifi..tanpa sebarang research...aku pakai hentam jelah.kalu btol tu..kebetulan kot...kerana ia tiada kaitan antara yang hidup & mati ('-' ")

0 comments: